17 Şubat 2012 Cuma

"karpuzlu sakız"

Hayatın sıradanlaştığı her şeyin siyah-beyaz göründüğü hayallerimin tuzla buz olduğu anda duygularımın orta yerinde beklentilerin ötesinde gülümsemen beni benden alıp harikalar diyarına götürüyor sanki. bunu nasıl beceriyorsun anlamıyorum ama bir şekilde yapıyorsun işte "karpuzlu sakız" :)
kuş uçmaz kervan geçmez bu düşünce çölüne dalıııp gidiyorum. Kimi kendi çemberimde dolanıp duruyorum. Ama yine de hedeflerimi başarmak için elimden geleni yapıyorum -bu konuda emeği geçen tüm kalplere teşekkürlerimi iletiyorum-.
Evet bazen "aslında bir şey söyleyecek olup sonra araya gülümseme sıkıştırıyorum" . dediğim gibi her zamn değil bazı anlarda oluyor ve böyle anların büyülü olduğuna inanıyorum. Çünkü onca şey kesinlikle rastlantı olamaz ve istek de çok önemli tabii ki. Hele istediğim şeylerin tek tek gerçekleştiğini görmek beni bazen sevinç göz yaşlarına bile tutabiliyor. ASLINDA HER ŞEY: bize bağlı. Şebnem Ferah'ın çok sevdiğim bir şarkı sözü "Artık eminim her şey içimde filizlenir istersem büyüyor bakmazsam çürüyor." bu cümle benim için bir çok şeyi özetliyor . Karpuzlu sakızımı çiğnerken aklımdaki soru işaretlerinden bir tanesi: peki öyleyse neden başımıza kötü şeyler geliyor moralimiz bozuluyor ağlamaklı günlerimiz aylarımız geçip gidiyor neden o anlarımızı mutluluk şekeriyle tatlandırıp gülümseyemiyoruz..?? ben bu soruyu her düşündüğümde bir cevap buluyorum. sonra o cevabın antitezini yaşıyorum malesef o yüzden cevabını sen değerli okuyucuma bırakıyorum yorum olarak gönderirsen "sen" çok mutlu olurum. Malesef bugünkü damlanın sonuna geldim daha yapacak bir sürü işim var :( bu dönem çok meşakkatli geçecek gibi görünüyor esen kal! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder